Pracuje w Aso Opla, z moich obserwacji przez 1.5 roku takie wady wyłapałem.
Słabe hamulce- 20-30 tyś krzywią sie tarcze i kończą klocki
Rura turbo często nadaje się do wymiany, teraz jest nowy model i obecnie usterki nikt nie zgłaszał po wymianie.
Kontrolka ciśnienia oleju na zimnym silniku-uszczelka smoka, trzeba zdjąć miskę i wymienić uszczelkę za 30 zł. W niektórych modelach skrzynia biegów do zdjęcia. Koszt 1500-1700 zł brutto.
Stycznik tylnej klapy około 60 zł
Cieknące pompy wody 2.0 cdti .
Auto samo w sobie nie jest złe, ale powyżej 200 tyś km może być dość drogie w utrzymaniu.
Słabe hamulce- 20-30 tyś krzywią sie tarcze i kończą klocki
Rura turbo często nadaje się do wymiany, teraz jest nowy model i obecnie usterki nikt nie zgłaszał po wymianie.
Kontrolka ciśnienia oleju na zimnym silniku-uszczelka smoka, trzeba zdjąć miskę i wymienić uszczelkę za 30 zł. W niektórych modelach skrzynia biegów do zdjęcia. Koszt 1500-1700 zł brutto.
Stycznik tylnej klapy około 60 zł
Cieknące pompy wody 2.0 cdti .
Auto samo w sobie nie jest złe, ale powyżej 200 tyś km może być dość drogie w utrzymaniu.
Komentarz